Skip to content
Oblast technická
- smluvní zajištění dodavatelů energií a služeb domu na základě plné moci Společenství
- sledování záručních lhůt u oprav, technické způsobilosti měřidel (vodoměrů, poměrových měřičů tepla)
- evidence a zajištění zákonných revizí v domech a zabezpečení prohlídek PO a BOZP
- případné zajištění úklidu společných prostor dohodami o provedení práce či externí firmou
- likvidace pojistných událostí
- zpracování interních a provozních dokumentů (např. domovní řád apod.)
- korespondence s úřady a zastupování při jednání na nich na základě konkrétního zplnomocnění
- vyřizování dotazů, žádostí a stížností vlastníků bytů
- doprava nákladů vozidlem Dacia Dokker (více v sekci „Ceník“)
Oblast účetní
- vedení účetnictví
- zpracování účetní závěrky (výsledovka, rozvaha, příloha) včetně daňových přiznání
- zpracování mezd
- roční vyúčtování daní, zpracování přehledů pro OSSZ, zdravotní pojišťovnu a finanční úřady
- evidence předpisů a úhrad jednotlivých členů společenství se změnami předpisů dle individuálního požadavku kdykoli v průběhu roku
- zpracování ročních zpráv o hospodaření domu, příjmů a nákladů fondu oprav
- příprava podkladů pro shromáždění vlastníků (pozvánky, prezenční listiny, účast na shromáždění vlastníků, zpracování aktuální zprávy o hospodaření domu, vedení schůze shromáždění)
- zpracování návrhu zápisu ze shromáždění vlastníků
- příprava podkladů pro změny do Obchodního rejstříku
- kdykoli v průběhu roku podávání informací o aktuálním stavu fondu oprav, možnost nahlížení do účetnictví
- možnosti bezplatné konzultace týkající se možností získání státních prostředků a finanční zabezpečení těchto akcí formou úvěru
- informování vlastníků bytů o své kontaktní adrese a telefonních číslech
- hrazení dodavatelských faktur po odsouhlasení člena výboru (předsedy) včetně kontroly věcné správnosti
- sledování stavu finančních prostředků domů
- archivování, ochrana před poškozením a zneužitím veškeré dokumentace a dokladů
- vedení přehledné účetní evidence příjmů a výdajů spojených se spravovaným majetkem Společenství
- vedení evidence nedoplatků vlastníků bytů s předáním informací výboru (předsedovi) Společenství
- vedení přehledu vlastníků a počtu osob, které v bytech bydlí
- rozúčtování a vyúčtování zálohových plateb do 31.3. následujícího roku a do 30.4.
- finanční vyrovnání záloh jednotlivých vlastníků bytů
- zajištění jednoduchých právních úkonů (upomínání dlužných částek apod.)
- v případě složitějších právních úkonů zajištění externích právních služeb
- vypracování smluv na případný pronájem společných prostor domu dle požadavků Společenství