Služby

Oblast technická

  • smluvní zajištění dodavatelů energií a služeb domu na základě plné moci Společenství
  • sledování záručních lhůt u oprav, technické způsobilosti měřidel (vodoměrů, poměrových měřičů tepla)
  • evidence a zajištění zákonných revizí v domech a zabezpečení prohlídek PO a BOZP
  • případné zajištění úklidu společných prostor dohodami o provedení práce či externí firmou
  • likvidace pojistných událostí
  • zpracování interních a provozních dokumentů (např. domovní řád apod.)
  • korespondence s úřady a zastupování při jednání na nich na základě konkrétního zplnomocnění
  • vyřizování dotazů, žádostí a stížností vlastníků bytů
  • doprava nákladů vozidlem Dacia Dokker (více v sekci „Ceník“)

Oblast účetní

  • vedení účetnictví
  • zpracování účetní závěrky (výsledovka, rozvaha, příloha) včetně daňových přiznání
  • zpracování mezd
  • roční vyúčtování daní, zpracování přehledů pro OSSZ, zdravotní pojišťovnu a finanční úřady
  • evidence předpisů a úhrad jednotlivých členů společenství se změnami předpisů dle individuálního požadavku kdykoli v průběhu roku
  • zpracování ročních zpráv o hospodaření domu, příjmů a nákladů fondu oprav
  • příprava podkladů pro shromáždění vlastníků (pozvánky, prezenční listiny, účast na shromáždění vlastníků, zpracování aktuální zprávy o hospodaření domu, vedení schůze shromáždění)
  • zpracování návrhu zápisu ze shromáždění vlastníků
  • příprava podkladů pro změny do Obchodního rejstříku
  • kdykoli v průběhu roku podávání informací o aktuálním stavu fondu oprav, možnost nahlížení do účetnictví
  • možnosti bezplatné konzultace týkající se možností získání státních prostředků a finanční zabezpečení těchto akcí formou úvěru
  • informování vlastníků bytů o své kontaktní adrese a telefonních číslech
  • hrazení dodavatelských faktur po odsouhlasení člena výboru (předsedy) včetně kontroly věcné správnosti
  • sledování stavu finančních prostředků domů
  • archivování, ochrana před poškozením a zneužitím veškeré dokumentace a dokladů
  • vedení přehledné účetní evidence příjmů a výdajů spojených se spravovaným majetkem Společenství
  • vedení evidence nedoplatků vlastníků bytů s předáním informací výboru (předsedovi) Společenství
  • vedení přehledu vlastníků a počtu osob, které v bytech bydlí
  • rozúčtování a vyúčtování zálohových plateb do 31.3. následujícího roku a do 30.4.
  • finanční vyrovnání záloh jednotlivých vlastníků bytů
  • zajištění jednoduchých právních úkonů (upomínání dlužných částek apod.)
  • v případě složitějších právních úkonů zajištění externích právních služeb
  • vypracování smluv na případný pronájem společných prostor domu dle požadavků Společenství